Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016

Tips για το ποιο καυτό Sexting - SEX FORUM, ADULT FORUM GREECE

Tips για το ποιο καυτό Sexting - SEX FORUM, ADULT FORUM GREECE

Tips  για το ποιο καυτό Sexting

Προσοχή γιατί αυτό το άρθρο απευθύνεται σε γυναίκες -εντάξει και σε άνδρες!


Το αγόρι της καλύτερης μου φίλης, μόλις της είχε στείλει από αυτά τα σαχλής ποιότητας βαρετά μηνύματα όπως: Γεια σου μωρό μου, τι φοράς;
Μετά αφού το συζητήσαμε αποφασίσαμε να παίξουμε εγώ με τη φίλη μου μαζί του, και αποφάσισα να την βοηθήσω να τον κάνει να ερεθιστεί λίγο παραπάνω. Έτσι, ως αστείο, με την φίλη μου δίπλα μου, άρχισα να του στέλνω σέξι μηνύματα στο facebook.
Φοράω μόνο το άρωμα μου και τίποτα άλλο, απάντησα για λογαριασμό της. Εσύ αγάπη μου τι φοράς;
Αφού περάσαμε μια ώρα παίζοντας και πειράζοντας ο ένας τον άλλο με μηνύματα ενώ εμείς μπορεί να γελάγαμε στην πραγματικότητα, η κατάσταση πήρε φωτιά.
Αργότερα εκείνο το βράδυ, εκείνος την κάλεσε στο τηλέφωνο  για πρώτη φορά μετά από μήνες και έκαναν τηλεφωνικό σεξ.

Δείτε περισσότερα για το sexting:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου